Spring til indhold
Åbent hus hos Mænds Mødesteder Svendborg

12. juni kl. 10-12

i Frivillighuset Kvægtorvet

Vi er en flok mænd, der mødes i et uformelt fællesskab til hyggelig samvær og en snak til en kop kaffe. Gåture og besøg uden for frivillighuset.

Kom forbi og oplev stemningen til åbent hus og se hvad vi laver.

På dagen vil der være:

  • Præsentation af MM Svendborg
  • Kaffe og kage
  • Gåtur
  • Fællesspisning frokost på SIMAC

Det er gratis og uforpligtende at deltage – du møder bare op, som du er.

Vi glæder os til at møde dig!

Spørgsmål?

Kontakt os på: Niels Høj Damgaard – 21655991

Hjenmmeside

På vores website bruges cookies til at huske dine indstillinger, statistik og personalisering af indhold. Ved fortsat brug af websiden godkender du brugen af cookies  Læs mere