12. juni kl. 10-12
i Frivillighuset Kvægtorvet
Vi er en flok mænd, der mødes i et uformelt fællesskab til hyggelig samvær og en snak til en kop kaffe. Gåture og besøg uden for frivillighuset.
Kom forbi og oplev stemningen til åbent hus og se hvad vi laver.
På dagen vil der være:
- Præsentation af MM Svendborg
- Kaffe og kage
- Gåtur
- Fællesspisning frokost på SIMAC
Det er gratis og uforpligtende at deltage – du møder bare op, som du er.
Vi glæder os til at møde dig!
